قاچاقچیان پوشاک و مواد خوراکی در جلفا ۲.۳ میلیارد ریال جریمه شدند

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قاچاقچیان پوشاک و مواد خوراکی در جلفا به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی «صمد حضرتی» با اشاره به پرونده قاچاق مقادیری پوشاک، مواد غذایی و کیسه خواب خارجی، افزود: ماموران نیروی انتظامی جلفا این کالاهای قاچاق را از یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف کرده و پرونده آن را تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان نیز به این پرونده به ارزش ۴۷۲ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: شعبه با بررسی پرونده و به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال جزای نقدی، معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حضرتی، همچنین با اشاره به پرونده قاچاق کشف مقادیری مواد خوراکی شامل ویفر و شکلات به ارزش ۲۵۱ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی سواری پژو در جلفا، ادامه داد: به این پرونده در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی شد.

وی یادآور شد: شعبه به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و هفت میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالا محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha