۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85552137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس قوه قضائیه پاکستان تهدید به مرگ شد

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸
کد خبر: 85552137
رئیس قوه قضائیه پاکستان تهدید به مرگ شد

اسلام‌آباد - ایرنا - نایب رئیس یک حزب جنجالی در پاکستان موسوم به جنبش لبیک به جرم تهدید رئیس قوه قضائیه (رئیس دیوان عالی) این کشور بازداشت شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبکه‌های خبری پاکستان، پلیس در شهر اوکاره واقع در ایالت پنجاب امیر ظهیر الحسن که اخیرا در ملا عام قاضی فائز عیسی رئیس دیوان عالی پاکستان را به مرگ تهدید کرده بود، بازداشت و به یک مکان نامعلوم منتقل کرد.

این مقام حزبی پاکستان ضمن تهدید رئیس قوه قضائیه به مرگ اعلام کرد که هر ‌کسی سر او را برای من بیاورد ۱۰ میلیون روپیه پاداش خواهد گرفت.

منابع خبری پاکستان اعلام کردند که حکم اخیر رئیس دیوان عالی مرتبط با پرونده «مبارک ثانی» (که‌ طی آن تبلیغ پیروان مذهب قادیانی در پاکستان مجاز اعلام شده است) خشم گروه‌های مذهبی و احزاب تندرو را برانگیخته و برخی از این گروه‌ها تهدید کردند که ساختمان دیوان عالی در اسلام‌آباد را محاصره خواهند کرد.

حافظ سعد رئیس جنبش لبیک پاکستان مدعی شد که رئیس قوه قضائیه کشور مرتکب نرمش در قبال توهین کنندگان به مقدسات اسلامی شده و ما این رویه را هرگز تحمل نخواهیم کرد.

در همین حال عطاء الله تارر وزیر اطلاع رسانی پاکستان در نشستی خبری در اسلام‌آباد گفت که تهدید جانی دیگران یک عمل شنیع و به مثابه تروریسم است و دولت با تمامی افرادی که درپی نفرت پراکنی و هرج و مرج در جامعه هستند، به شدت برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha