۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85552560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی و رنگ‌آمیزی ۵۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز مرحله جدید طرح بهسازی و رنگ‌آمیزی مدارس استان در قالب" طرح شهید عجمیان" در ۵۳۰ مدرسه استان خبر داد.

احسان طاهری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف بهسازی، شاداب‌سازی فضای مدارس با رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با همکاری گروه‌های دانش‌آموزی و جهادی اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۴۳۰ گروه جهادی با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همکاری دارند.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این طرح در تابستان امسال بیشتر در مدارس مناطق محروم و سخت‌گذر اجرا می‌شود گفت: امسال اجرای این طرح در مدارس شهرستان‌های لردگان، فلارد، خانمیرزا، لاران، اردل اجرایی شده است.

به گفته وی، برای اجرای این طرح ۶۵ میلیارد ریال تجهیزات و وسایل خریداری و در اختیار گروه‌های جهادی قرار داده شد.

۲ هزار کلاس درس چهارمحال و بختیاری با گروه‌های جهادی بهسازی شد

طاهری با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲ هزار و ۱۰۰ کلاس درس در ۴۵۰ مدرسه در استان با همکاری گروه‌های جهادی در قالب طرح شهید عجمیان بهسازی و رنگ آمیزی شد گفت: با اجرای این طرح تاکنون ۲هزار صندلی دانش‌آموزان بهسازی، ۹۵حیاط پویا نیز با کمک گروه‌های جهادی و مردمی اجرا ‌شد.

به گزارش ایرنا، فعالیت گروه جهادی آموزش و پرورش استان از سال ۱۳۹۸با حضور ۶ معلم آغاز شد و پس از آن به کل کشور تعمیم داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha