۹ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85552635
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل مجتمع فرهنگی اردستان نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

کاشان - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: ساختمان مجتمع فرهنگی، اداری و تبلیغات اسلامی شهرستان برای تکمیل و تجهیز نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

حجت‌الاسلام سیدعلی طباطبایی‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره تبلیغات اسلامی اردستان ساختمان ملکی ندارد و در یک ساختمان‌ اجاره ای با قدمت ۵۰ سال فعالیت می کند.
وی اظهار کرد: مجتمع فرهنگی و اداری تبلیغات اسلامی اردستان در زمینی به مساحت ۵۰۲ متر مربع و زیربنای ۴۸۵ متر مربع در ۲ طبقه با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد درحال ساخت بوده و تاکنون بالغ بر چهار میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: در اعتبارات تملک دارایی سال جاری نیز مبلغ هشت میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده است و منتظر تخصیص آن هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان به توزیع اقلام خوراکی ویژه ماه محرم و صفر بین هیات های مذهبی شهرستان اشاره کرد و گفت: برای این ایام، هفت تن شکر، ۶ تن برنج وارداتی، پنج تن گوشت مرغ و سه تن گوشت قرمز منجمد با نرخ تنظیم بازار توزیع شده است.
حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: شهرستان اردستان ۱۶۰ هیات مذهبی دارد که تا کنون ۶۰ هیات در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند و پیگیر ثبت نام دیگر هیات‌ها هستیم.
وی به ساماندهی حدود ۱۳۰ مداح در اردستان اشاره و اضافه کرد: این افراد عضو کانون مداحان شهرستان هستند، همچنین ۳۳ روحانی مقیم و ۵۰ روحانی اعزامی از حوزه های علمیه در دهه نخست ماه محرم در مسجدهای شهرستان فعالیت داشتند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان بیان کرد: ۱۱ کانون فرهنگی نیز در شهرستان در مناسبت‌های مختلف برنامه های فرهنگی و مذهبی اجرا می کنند.
شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha