آب و فاضلاب اردبیل: حفاری‌ معابر عمومی بدون هماهنگی ممنوع است

اردبیل - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از دستگاه‌های اداری و شهرداری‌های این استان خواست برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تامین آب شهروندان، قبل از حفاری معابر عمومی با این شرکت هماهنگ کنند.

حسن لایقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز گذشته حفاری هماهنگ نشده شهرداری در چهارراه امام (ره) اردبیل موجب ترکیدگی خط انتقال آب و بروز مشکلاتی در این زمینه شد.

وی ادامه داد: به محض گزارش به شرکت آب و فاضلاب استان یک تیم با فوریت به محل اعزام شده و اقدام به ترمیم شکستگی و رفع مشکل کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خاطرنشان کرد: ترکیدگی خط انتقال یا لوله آب در حفاری‌های هماهنگ نشده علاوه بر هدر رفت، افت فشار یا قطعی موقت جریان آب، موجب انسداد مسیر و کندی تردد وسایط نقلیه، تعویق عملیات عمرانی دستگاه حفار و ایجاد هزینه برای شرکت آب و فاضلاب می‌شود بنابراین لازم است این دستگاه‌ها قبل از هرگونه عملیات حفاری با شرکت آب و فاضلاب هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

لایقی ادامه داد: هماهنگی دستگاه‌های حفار با شرکت آب و فاضلاب، قبل از عملیات حفاری در معابر عمومی از بروز حادثه و مشکلات بعدی جلوگیری خواهد کرد، بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان در این راستا حساسیت لازم را داشته باشند و با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب اقدام به حفاری در معابر کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل همچنین از مردم خواست هر گونه ترکیدگی انشعاب و هدر رفت آب یا حوادث مرتبط که باعث افت فشار و مانع خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب شود را به واحد اتفاقات این شرکت به شماره ۱۲۲ گزارش دهند.

۳۰ شهر و ۹۹۱ روستای استان اردبیل زیرپوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل قرار دارند ، ۴۰۱ هزار نفر جمعیت در مناطق روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha