۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85552861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85552861
اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

تهران - ایرنا - پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته (۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۶ صبح  روز شنبه ۱۳ مرداد) را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ مرداد از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد.

محور کرج چالوس
مطابق اعلام پلیس راهور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است همچنین تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز جمعه ۱۲ مرداد محدودیت اعمال شده است که بر این اساس، از ساعت۱۴ آزادراه تهران، شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله(انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل انجامخواهد شد و از ساعت۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌شود.(شمال به جنوب)

از ساعت ۲۳ روز جمعه ۱۲ مرداد طرح تردد اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود و البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور،اتمام طرح یک طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله نیز برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده،ولی تردد خودرو هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

پلیس راهور اعلام کرد: تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ مرداد همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ مرداد از محور هراز ممنوع است.

البته پلیس تاکید کرده است که در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه ۱۲ مرداد بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

محور فشم

براساس این گزارش، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۱۲ مرداد محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان ( ابتدای پیچ آریانا ) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha