نیمکت لرزان بنفش‌ها برای مربیان؛ بقا در لیگ هدف اصلی هوادار؟

تهران- ایرنا- تیم فوتبال هوادار طی چند فصلی که در لیگ برتر حضور یافته، تمام تلاشش بقا در سطح اول فوتبال ایران بوده و در این مسیر، نیمکت لرزانی را به مربیان مختلف سپرده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال هوادار در لیگ بیست‌وسوم با ثبت ۶ برد، ۱۱ تساوی و ۱۳ شکست و کسب ۲۹ امتیاز، توانست در لیگ برتر باقی بماند.

این تیم لیگ گذشته را با محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال آغاز کرد که او تا پایان هفته سیزدهم تنها یک برد مقابل صنعت نفت‌آبادان به دست آورد. به خاطر همین نتایج ضعیف، باشگاه با فکری قبل از اتمام نیم فصل، قطع همکاری کرد.

پس از جدایی فکری، مدیران باشگاه تا قبل از اتمام نیم فصل با کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان به توافق رسیدند و مسعود شجاعی از هفته چهاردهم بر روی نیمکت بنفش‌ها نشست و هدایت این تیم را قبول کرد.

با آمدن شجاعی هوادار جان دوباره‌ای گرفت و توانست با کاپیتان اسبق تیم ملی امتیازات از دست رفته را جبران کند. این تیم با مسعود شجاعی از هفته چهاردهم؛ آمار ۵ برد، ۷ تساوی و ۷ باخت را ثبت کرد.

مدیران تیم امیدوار بودند با هدایت شجاعی و جذب بازیکنان خوب بتوانند لیگ جدید را بهتر آغاز کرده و متفاوت نشان دهند. اما مشکلات مالی و عدم جذب بازیکنان مدنظر موجب شد تا شجاعی و هوادار خیلی زود به انتهای خط رسیده تا کاپیتان اسبق تیم ملی از بنفش‌ها جدا شود.

نیمکت لرزان بنفش‌ها برای مربیان؛ بقا در لیگ هدف اصلی هوادار؟

گذری کوتاه نشان می‌دهد که باشگاه هوادار در همین مدتی که در فوتبال ایران نامی برای خود دست و پا کرده برای پرورش بازیکن نیز برنامه‌ریزی چندانی ندارد و شاید تنها هدف مدیران آن، بقا در لیگ برتر باشد!

پس از جدایی شجاعی، مدیران باشگاه درگیر انتخاب سرمربی بودند و در نهایت با سیدمهدی رحمتی سرمربی سابق تیم‌های نساجی، آلومینیوم اراک و شهر خودرو به توافق رسیدند.

این در حالی است که رحمتی فصل گذشته عملکرد ضعیفی در نساجی داشت و علاوه بر حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر نیز در آستانه سقوط بود که با جدایی وی و آمدن ساکت الهامی، نساجی جان تازه‌ای گرفت و علاوه بر بقا در لیگ برتر، سرنوشت قهرمان لیگ را هم با متوقف کردن استقلال، تغییر داد.

حال باید دید مسئولان باشگاه هوادار بر اساس چه معیاری، تلاش چندانی برای فراهم کردن خواسته‌های شجاعی انجام ندادند تا او را از دست بدهند. هرچند شاید رحمتی بتواند برگ تازه‌ای در دوران مربیگری‌اش باز کرده و در هوادار موفق شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha