ایده‌های نو در اجرای مراسم‌های چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد

شهرکرد- ایرنا- رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری طراوت‌بخشی به مراسم‌های ملی و مذهبی را از راهبردهای جدید این شورا در استان عنوان کرد و گفت: در همین راستا از برنامه‌های ابتکاری و ایده‌های نو بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید بصیر موسوی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: برگزاری شایسته و باشکوه مراسم‌های ملی و مذهبی یکی از راهکارهای اساسی برای تبلیغ دین و رساندن پیام انقلاب اسلامی به مردم است از همین رو از تمام ظرفیت‌ها در این راستا بهره‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: براین اساس همکاری و تعامل مستمر با دستگاه‌های اجرایی، تعامل و ارتباط با علما، روحانیون و نخبگان، تبلیغ، تبیین و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از گروه‌های مردم‌نهاد، تعامل با جوانان انقلابی و طراوت‌بخشی به مراسم‌ها با ابتکارات و ایده‌های نو در دستور کار قرار گرفته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های ملی و مذهبی در استان نقش مهمی دارد، تصریح کرد: تلاش داریم تا نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی در این رابطه را تقویت کنیم.

موسوی مسجدمحوری را در راس برنامه‌های تبلیغی استان عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم در امر تبلیغ دین موفق عمل کنیم باید به نقش و جایگاه مساجد بیش از پیش توجه شود.

وی پشتوانه مردمی را از مهمترین سرمایه‌های نظام اسلامی برشمرد و افزود: به پشتوانه مردم همواره مقابل دشمن ایستاده و برنامه‌های خود را به پیش برده‌ایم و در واقع رسالت مهمی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برعهده داریم، تفاهم با مردم است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه خبرنگاران را بازوان پر توان این شورا در اجرای برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: خبرنگاران همواره در صف مقدم جهاد تبیین قرار دارند و امیدآفرینی می‌کنند.

موسوی تحقق عدالت رسانه‌ای را از خبرنگاران این استان خواستار شد و افزود: انتظار می‌رود خبرنگاران به طور همه‌جانبه امور استان را پیگیری و اطلاع‌رسانی کنندو فعالیت آنها معطوف به چند اداره خاص نباشد و در این میان در رساندن صدای مردم به گوش مسوولان از ظرفیت‌های در اختیار خود به خوبی استفاده کنند.

وی یادآور شد: مردم استان مردمی همیشه در صحنه و پای کار انقلاب هستند و بی‌شک منافع حضور پررنگ و یک‌صدایی مردم در مراسم‌های مختلف، در وهله اول به خود آنها برمی‌گردد.

به گزارش ایرنا، ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹ مصادف با فرمان امام خمینی (ره) برای تاسیس و راه‌اندازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که از همان روزهای نخستین تشکیل، به عنوان خدمتگزار اسلام، انقلاب و ملت بزرگ ایران در راستای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبردی کردن برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی رسالت‌های خطیری بر عهده گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha