شکایت پرسپولیس محلی از اعراب ندارد

تبریز- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تبریز گفت: شکایت پرسپولیس از بیرانوند محلی از اعراب ندارد و باید منطقی عمل شود.

سعید مظفری زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام دفاعیات خود را تقدیم کردیم و شکایت پرسپولیس را در دنیای حرفه ای فوتبال حرفه ای نمی دانیم.

وی همچنین گفت: تمرینات تیم تراکتور با سرمربی گری اسکوچیچ به خوبی و با نظم دنبال می شود و اردوهای مناسبی را هم برای تقویت و هماهنگی بازیکنان تیم در نظر داریم به طوری که در ترکیه اردو زده ایم و بازی های تدارکاتی با تیم آدانا دمیر سپور (امروز) و دیگر تیم ها خواهیم داشت.

وی همچنین افزود: ملاک، اعلام خبر رسمی از طریق رسانه باشگاه است و بازیکنان مد نظر باشگاه، همانند سایر نفرات جذب شده در این فصل، پس از انجام تمام مراحل انتقال و ثبت قرارداد از طریق رسانه باشگاه معرفی می‌شوند.

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس در شکایت خود مدعی شده که تمام مطالبات بیرانوند را پرداخت کرده است و فسخ قرارداد از سوی دروازه‌بان فصل گذشته خود غیرقانونی بوده است.

تیم تراکتور در فصل قبل با ۵۴ امتیاز از ۳۰ بازی عنوان چهارمی را کسب کرد و با نتایج به دست آمده در لیگ برتر و جام حذفی سهمیه آسیایی را نیز کسب کرد.

تیم تراکتور که عملکرد قابل قبولی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است پس از تکمیل اعضای کادر فنی و به خدمت گرفتن دراگان اسکوچیچ، با علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فرد، پوریا پورعلی و ایگور پوستونسکی به توافق نهایی رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha