۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85553184
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدافع تیم فوتبال پیکان تهران راهی فجرشهید سپاسی شیراز شد

شیراز-ایرنا- ‌محمد آژیر مدافع تیم فوتبال پیکان به عضویت  تیم فجر شهید سپاسی شیراز در آمد تا هفتمین خرید لیگ برتری این تیم شیرازی رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ آژیر که از نیم فصل لیگ گذشته دسته یک از فجر سپاسی به تیم پیکان رفته بود روز سه شنبه با حضور در باشگاه فجر با قراردادی ۲ ساله به تیم سابق خود بازگشت.

این مدافع گلزن سابقه ۲سال عضویت در تیم فجر را در کارنامه دارد. ‌

‌ خانه تکانی در فجر

فجری ها برای حضور قوی درلیگ دسته یک فصل جدید دست به خانه تکانی اساسی هم در کادر فنی و هم بازیکنان زده اند تا براساس برنامه باشگاه به لیگ برتر صعود کنند.

تمرینات تیم فجر برای فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور از چندی پیش زیر نظر پیروز قربانی کاپیتان اسبق تیم استقلال تهران به عنوان سرمربی از سرگرفته شده و کلا کادر فنی تیم فجر تغییر کرده است.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود اما هنوز این مسابقات قرعه کشی نشده است.
فجر سپاسی و شهر راز شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند و تیم شهر راز قرار است از دهم تیرماه تمرینات خود را آغاز کند.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha