۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85553323
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

باند سقط جنین‌های غیرقانونی در شیراز متلاشی شد

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85553323
باند سقط جنین‌های غیرقانونی در شیراز متلاشی شد

شیراز-ایرنا- رئیس‌کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: پس از ارایه گزارش ضابطین قضایی در خصوص شکل گیری باند انجام سقط جنین‌های غیرقانونی کیفر خواست ۲ متهم اصلی پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز صادر شد.  

حجت الاسلام سید کاظم موسوی سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این پرونده ۲ نفر از عوامل مرتبط با حوزه درمان با سوء استفاده از موقعیت خود، علاوه بر خروج داروهای سقط جنین از مراکز درمانی و جعل مهر یکی از پزشکان اقدام به انجام ۹۰ سقط جنین خارج از شبکه درمان کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه متهمین با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، تحت تعقیب مقامات قضایی قرار گرفتندو هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند، ادامه داد: متهمان با عناوین اتهامی سقط جنین غیرقانونی، فروش داروهای سقط جنین، جعل و فروش داروهای قاچاق تحت تعقیب قرار گرفتند و با صدور کیفرخواست، پرونده به مرجع رسیدگی ارسال شد.

رئیس‌ کل دادگستری استان فارس اضافه کرد: مطابق قانون جوانی جمعیت، قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور، مسئول نظارت بر حسن اجرای قانون در دستگاه‌ها است؛ که بازرسی کل استان فارس و مجموعه قضایی ضمن نظارت بر نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی، برخورد با متخلفین در اجرای قانون را در دستور کار قرار داده اند و با مجرمان این حوزه با قاطعیت برخورد می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha