نیکخو: بیرانوند مشکل تکنیکی نداشت؛ جو المپیک برایش سنگین بود

پاریس- ایرنا- سرمربی تیم تراپ ایران در بازی‌های المپیک، گفت: بررسی عملکرد بیرانوند در این بازی‌ها نشان داد او مشکل تاکتیکی نداشت؛ اما کنار آمدن با استرس و جو بازی‌های المپیک برای یک نوجوان ۱۵ ساله خیلی سنگین بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، نریمان نیکخو پس از پایان کار نماینده تراپ ایران در بازی‌های المپیک پاریس، اظهار داشت: بیرانوند ضعف تکنیکی نداشت اما جو المپیک خیلی سنگین است و فراموش نکنیم ما امروز در مورد یک نوجوان ۱۵ ساله صحبت می‌کنیم. در اینجا باید از تمامی عوامل فدراسیون تشکر کنم چراکه باحمایت‌های ویژه‌ای که از اهداف پروازی داشتند باعث شدند این اتفاق تاریخی رقم بخورد و برای نخستین بار ایران نماینده‌ای را در تراپ المپیک داشته باشد.

وی ادامه داد: انتظار ما این بود که این حضور باعث پشتوانه‌سازی برای آینده تیراندازی ایران شود، متاسفانه بیرانوند در روز گذشته راند اول را با خطا شروع کرد و همین اتفاق در راند دوم افتاد، این موضوع را بررسی کردیم و مشکل حل شد. او در راند اول، ۲۳ بشقاب را به صورت متوالی زد و این نشان می‌دهد ضعف تکنیکی ندارد و فشار میدان المپیک باعث این اتفاق بوده است.

نیکخو تصریح کرد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است و ما برای اولین بار آن را تجربه می‌کنیم، همین نماینده نوجوان کشورمان امروز و در راند آخر امتیاز ۲۵ را ثبت کرد تا شایستگی و لیاقت خود را یک‌بار دیگر نشان دهد. امیدوارم در المپیک‌های بعدی نیز شاهد حضور نمایندگان اهداف پروازی در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های تراپ و اسکیت باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha