۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85553424
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هت‌تریک قهرمانی جوانان والیبال ایران در آسیا

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85553424
هت‌تریک قهرمانی جوانان والیبال ایران در آسیا

تهران- ایرنا- تیم والیبال جوانان ایران با شکست کره‌جنوبی برای سومین دوره متوالی قهرمان رقابت‌های پسران زیر ۲۰ سال آسیا شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، تیم جوانان والیبال کشورمان در فینال رقابت‌های والیبال قهرمانی پسران زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت.

تیم والیبال جوانان ایران که با شش برد متوالی در روز پایانی این رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف کره‌جنوبی رفته بود، توانست این تیم را سه بر صفر شکست داده و بر بام قاره آسیا قرار بگیرد.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا ضمن کسب هفتمین برد متوالی، به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابند و با توجه به کسب این مقام در دو دوره گذشته، هت‌تریک قهرمانی کنند.

عمران کوک‌جیلی، آرمین قلیچ نیازی، پویا آریا خواه، سیدمتین حسینی، آرین محمودی‌نژاد و مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند. شایان مهرابی، متین سقلی، ابوالفضل مهدیان، طاها بهبودنیا، مرتضی نریمانی و علی عشقی‌نور دیگر بازیکنان ایران در این رقابت‌ها هستند.

در دیدار رده‌بندی نیز ژاپن و اندونزی به مصاف یکدیگر رفتند که سامورایی ها سه بر یک حریف را شکست دادند و به مقام سومی دست یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha