۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85553526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد مراکز دینی و فرهنگی وظیفه دولت ها است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: ایجاد مراکز دینی و فرهنگی از وظایف دولت هاست که نوسانات سال های گذشته باعث تغییر رویه هایی شده است.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز سه شنبه در جلسه اعضای شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی بیان کرد: جامعه ما عاشق روحانیت بوده و احداث مسجد و مدرسه مورد استقبال مردم است لذا اینگونه اقدامات سرمایه اجتماعی باید حفظ شوند.

وی با بیان اینکه هر موجودی در جهان هستی روزی دارد ادامه داد: علمای اسلام با هنرمندی تمام اصول دینی را در جامعه نهادینه کردند ولی متاسفانه دشمنان ما بسیار فعال بوده و به اشکال مختلف در صدد ضربه زدن به این شعایر دینی هستند.

استاندار لرستان با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت نقش روحانیت ادامه داد: باید بیانات امام راحل را در جامعه نهادینه کنیم البته باید به صورت متنوع منبرداری کرد.

شفقت عنوان کرد: ارادت مردم ایران به اسلام و ائمه به حدی است که اسامی فرزندان آنها نیز برگرفته از نام های مذهبی و ائمه اطهار است.

وی با تشکر از برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی بیان کرد: راه اندازی کانون اندیشه ورزی برای مباحث فرهنگی در استان اقدام مثبتی است و باید دانشگاهیان علاقمند در این مجال فرهنگی دعوت شوند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کار در لرستان ضعیف است افزود: معضل بیکاری در این استان کمتر از فرهنگ کار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha