مجازات و انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی است/ مقاومت راه«اسماعیل هنیه»را ادامه می‌دهد

تهران- ایرنا- عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید خود را برای پاسخ سنگین ترور شهید هنیه آماده کند، گفت: جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را از این اقدام خود پشیمان خواهد کرد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به ترور شهید «اسماعیل هنیه»، گفت: قطعا ترور شهید حنیه بی پاسخ نخواهد ماند و رژیم صهیونیستی هزینه سنگین این ترور را پرداخت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: پاسخ درخور به ترور شهید هنیه را حق و وظیفه خود می دانیم و در واکنش به ترور او پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی خواهیم داد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: قطعا خون شهید هنیه بی ثمر نخواهد ماند و هنیه‌های دیگری با قدرت راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد.

یوسفی با بیان اینکه شهادت شهید هنیه هیچ خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و به ویژه مقاومت فلسطین ایجاد نمی کند، تاکید کرد: مقاومت به قدرت و قوت بیشتر تا نابودی رژیم صهیونیستی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید خود را برای پاسخ سنگین ترور شهید هنیه آماده کند، تصریح کرد: جبهه مقاومت رژیم صهیونیستی را از این اقدام خود پشیمان خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha