۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85554553
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار خوزستانی در طرح استعدادیابی آکادمی باشگاه فولاد شرکت کردند

اهواز - ایرنا - مدیر آکادمی فولاد خوزستان گفت: ۶ هزار نفر از سراسر استان در طرح استعدادیابی فوتبال این آکادمی به مدت یک ماه شرکت کردند.

به گزارش ایرنا سیاوش بختیاری زاده روز چهارشنبه در خصوص طرح استعدادیابی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این طرح همه ساله توسط باشگاه فولاد برگزار و چهره‌های بسیار خوبی به فوتبال ایران و باشگاه فولاد معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: امسال طرح استعدادیابی را به صورت فراگیر در ۱۱ نقطه استان برگزار کردیم تا افرادی که امکان حضور در اهواز را ندارند از این طرح بهره‌مند شوند.

مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان گفت: استعدادیاب‌های باشگاه به منظور شناسایی نخبگان فوتبالی استان، برخلاف سال‌های قبل در اکثر نقاط خوزستان حاضر شدند و کار استعدادیابی را انجام دادند.

وی افزود: در مرحله اول بخشی از این استعدادها شناسایی شده و در مراحل دوم و سوم مجددا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. همچنین در مرحله چهارم این طرح، بهترین‌های هر پست جذب باشگاه فولاد می‌شوند.

بختیاری زاده ادامه داد: امیدوارم آینده فوتبال کشور و خوزستان را از دل این استعدادها تضمین کنیم و این موضوع منجر به سربلندی فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد شود.

به گزارش ایرنا، آکادمی باشگاه فولاد خوزستان در تمام رده‌های سنی پایه مشغول فعالیت بوده و در لیگ‌های کشوری تیمداری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha