الجزایر: ترور رئیس دفتر سیاسی حماس اقدامی «مذموم» و «ناجوانمردانه» بود

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه الجزایر با محکوم کردن ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، این اقدام را ناجوانمردانه و مذموم دانست.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های الجزایر، «احمد العطاف» وزیر امور خارجه این کشور گفت: این عملیات ناجوانمردانه و زشت رژیم صهیونیستی را که به منزله زیرپا گذاشتن آشکار و مکرر ضوابط حقوقی و سیاسی است به شدت محکوم می کنیم.

العطاف افزود: رژیم صهیونیستی با در پیش گرفتن استراتژی سیاست زمین سوخته در همه کشورها، تلاش می کند منطقه را وارد چرخه جنگ هایی کند که تنها تل آویو طرف بهره مند از آن باشد.

وزیر امور خارجه الجزایر در پایان شهادت «اسماعیل هنیه» را به مردم فلسطین تسلیت گفت و با آنها ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی این اقدام بزدلانه، دولت‌ها، سران و مقامات، گروه های مقاومت، سازمان ها و نهادهای مدنی و شخصیت های مختلف سیاسی و دینی در سراسر جهان به این ترور واکنش نشان دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha