۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85554951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرب‌الاجل فرماندار سبزوار برای تعیین تکلیف بدهی ادارات به شهرداری

سبزوار - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با تعیین ضرب‌الاجل، دستور داد ادارات و دستگاه‌های اجریی این شهرستان برای تعیین تکلیف بدهی خود به شهرداری سبزوار اقدام عاجل کنند.

به گزارش ایرنا،‌ حسین ابراهیمی کردیانی، شامگاه چهارشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان گفت:‌ ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود به شهرداری اقدام و آن را تسویه کنند.

وی با تاکید بر ضرورت شتاب در این خصوص، افزود:‌ در راستای عمل به قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه بیشتر به بیت المال، دستگاه‌های اجرایی باید تا دوشنبه هفته آینده مکاتبه خود را در خصوص تعیین تکلیف میزان بدهی انجام دهند.

فرماندار ویژه سبزوار از روسای ادارات دولتی خواست که در مورد این موضوع نگاه بسته‌ای نداشته باشند و به منظور کمک به توسعه و عمران شهری پای کار بیایند.

به گزارش ایرنا، شهردار سبزوار ماه گذشته مطالبات این شهرداری از ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را هشت هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال ذکر کرده و این بدهی ها را مربوط به ۶۶ پرونده در حوزه‌های عوارض نوسازی، پسماند و آرای صادره توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ دانسته بود.

میثم حسین‌آبادی بدون بیان نام اداره ای افزوده بود: قدیمی‌ترین پرونده بدهی ادارات دولتی سبزوار به شهرداری مربوط به سال ۱۳۸۰ و رقم آن بیش از ۷۹۰ میلیارد ریال است.

وی تاکید کرده بود:‌ اکنون ۱۳ طرح مهم عمرانی با ارزشی بیش از پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری سبزوار در دست اجرا است که وصول بدهی ادارات دولتی می تواند به روند اجرایی و تکمیل طرح های عمرانی مزبور شتاب ببخشد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع ست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha