۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۷
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85554999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام آیت الله سید حسن عاملی در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در پی شهادت شهید اسماعیل هنیه عصر چهارشنبه پیامی صادر کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، در پیام آیت الله سید حسن عاملی آمده است: باند خون ریز، سفاک و تروریست صهیونیستی ورقی وحشتناک بر اوراق سیاه عمر شوم هفتاد و پنج ساله خود افزود.

آیت الله عاملی افزود: این ننگ بشریت با وقاحت تمام، با زیرپا گذاشتن تمام مواثیق بین المللی تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور ما را مورد هدف قرار داد و میهمان ملت و دولت ایران را نه در میدان جنگ که عرضه آن را ندارد بلکه در اقدامی ارهابی و تروریستی به شهادت رساند.

امام جمعه اردببل خاطرنشان کرد: آن شهید والا مقام گناهی جز مبارزه با اشغالگر و دفاع از وطن و ملت خود که هر دو را منشور حقوق بشر سازمان ملل به رسمیت شناخته نداشت.

در بخش دیگری از پیام آیت الله عاملی آمده است: پاداش آقای هنیه فقط شهادت بود و به تعبیر فرزند برومندش به آرزوی دیرینه خود رسید، ما در برابر دشمنان غدار جز افتخار "احدی الحسنین" مسیر سومی نداریم.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: این جنایت شنیع باند ترور موسوم به اسراییل و همچنین حمله این رژیم به قلب بیروت که هر ۲ بعد از حضور ننگ اولاد آدم یعنی نتانیاهو در کنگره و تشویق مستمر اعضای روسیاه و کنگره صورت گرفت را ناشی از تشجیع این مرد خبیث توسط آمریکا می دانیم و بلکه خون چهل هزار مظلوم غزه از چنگال خونین آمریکا می ریزد.

آیت الله عاملی تصریح کرد: همه بدانند که آمریکا با این جنایت ها در حق مسلمان ها بالصراحه با مسلمان ها اعلان جنگ کرده است و حالا تکلیف تمام ملت های مسلمان کشیدن نیام از غلاف و قیام عمومی است‌.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از این پیام اضافه کرد: بدون شک شرافت ذاتی و اقتضای ذاتی خون شهید، قاتل شهید را نابود و به فکر شوم او نتیجه معکوس خواهد داد.

وی در پایان این پیام با بیان اینکه وعده خداوند حق و فردا به امروز نزدیک و ایام در حال آمدن است، تاکید کرد: به دشمن می گوییم: "فَانْتَظِرُوا إِنِّی مَعَکُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِینَ"( اینک شما منتظر (عذاب خدا) باشید من هم با شما منتظر (نصرت او) می‌باشم.)

به گزارش ایرنا شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور در تهران حضور داشت نیمه شب گذشته در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش هیات دولت در پی شهادت این فرمانده فقید جبهه مقاومت سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha