شهادت اسماعیل هنیه سند زبونی دیگری برای رژیم صهیونیستی است

سنندج- ایرنا- نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، این جنایت را سند زبونی دیگری برای رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، در پیام ماموستا فایق رستمی آمده است: شهادت، رسم مردان خداست؛ صراط مستقیمی که انتهایی ندارد و همواره خط و مشی آن، انسان های آزاده را پرورش می دهد تا پرچم عدالت و انسانیت به حکم خداوند منان در اهتزاز بماند.

در ادامه عنوان شده است: این شهادت سند دیگری بر زبونی باند جنایتکار صهیونیزم غاصب از کشتار زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین المللی کشورها در ترور رهبران محبوب ملت‌ها است.

همچنین آمده است: اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت از مجامع بین المللی خواهانم تا در مقابل تکرار بدعت غلط تاریخ ،در تصرف سرزمینها و کشتار و تجاوز به خاک دیگر کشور ها ، اقدام قاطع و واکنش سریع انجام دهند تا از فراگیر شدن درگیری منطقه ای که مسبب آن رژیم مجعول صهیونیسم و آمریکا است، جلو گیری شود .

در ادامه تاکید شده است: ️قطعا جمهوری اسلامی بر اساس قوانین بین المللی ،انتقام ازعوامل ترور مهمان دیپلماتیک شهید مقاومت، اسماعیل هنیه را در خاک جمهوری اسلامی ،حق خودمی داند و مسببین آن را مجازات خواهد کرد.

در پایان بیان شده است: در آخر شهادت این بزرگ مرد آزاده، مؤمن و سید استقامت و جهاد و رهبر غیور ملت فلسطین، اسماعیل هنیه را به همه آزادگان عالم به ویژه ملت قهرمان فلسطین تسلیت وتهنیت عرض می کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha