تشییع پیکر عضو نیروی دریایی ارتش در دودانگه ساری

ساری- ایرنا- مردم قدرشناس دودانگه ساری و روستاهای بندرج این بخش پیکر افسر مدافع وطن و امنیت شهید فاضل نوری قارنسرایی را باشکوه خاصی تشییع و به خاک سپردند.

به گزارش ایرنا، مردم قدرشناس دودانگه ساری و روستاهای بندرج این بخش پیکر افسر مدافع وطن و امنیت فاضل نوری قارنسرایی را با شکوه خاصی تشییع کردند.

مردم عاشق راه مدافع وطن روستای شکتای ساری با اجتماع و تشییع با شکوه این عضو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی (محل زندگی خانواده اش) ارادت خود را به این مجاهد راه خدا نشان دادند.

تشییع پیکر عضو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دودانگه ساری

مردم روستاهای مختلف دودانگه ساری هم همپای نیروهای نظامی و انتظامی، مسؤولان بخش و اهالی شهید پرور روستای قارنسرا، زادگاه افسر بسیجی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران او را با احترام خاص تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکرش، این عضو جوان ارتشی خود را در گلزار شهدای روستا به خاک سپردند.

تشییع پیکر عضو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دودانگه ساری

بسیجی فعال و عضو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که هفته گذشته در آب‌های نیلگون عمان ناپدید شد، بالاخره با تلاش نیروهای بومی یکی از روستاهای تابعه سیستان و بلوچستان و همکاران نظامی در نیروی دریایی ارتش پس از چند روز از آب‌های دریای عمان پیدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha