حل چالش‌های شهری با مشارکت خانواده‌های تهرانی

تهران بزرگ - ایرنا - رویداد «خانواده مانا» با رویکردی خانواده‌محور، مسائل و چالش‌هایی از شهر را به کمک خانواده‌ها و از دیدگاه آنها شناسایی کرده و گروه‌های شهروندی و یا خانوادگی را به تأمل و تفکر در خصوص این مسائل دعوت می‌کند تا با ارائه راه‌حل‌ها و ایده‌های راهگشا برای معضل یا چالش شناسایی شده گام های موثری برداشته ‌شود.

به گزارش ایرنا، رویداد «خانواده مانا» به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران و با حضور خانواده‌های فعال، مشارکت جو و موثر پایتخت با هدف روابط موثر بین «خانواده و شهر» و «شهر و خانواده» برگزار می‌شود.

در این رویداد که از دریچه نگاهِ خانواده به صورت یک واحد کل به شهر و مسائل مرتبط با آن نگاه می‌شود؛ متشکل از یک همایش اولیه، سه کمپ موضوعی و تخصصیِ یک روزه و یک اختتامیه خواهد بود و این فرآیند درصدد است شرایطی را فراهم کند تا شرکت‌کنندگان با اشتراک دانسته‌های یکدیگر و تحت هدایت اساتید، آگاهی، دانش و تجربیات یکدیگر را ارتقاء داده و کنش‌های اثربخشی را در شهر تعریف و اجرا کنند.

خانواده‌های علاقمند می‌توانند حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ برای ثبت نام در رویداد خانواده مانا به آدرس زیر اینجا مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha