۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85556182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمان فعالیت‌ موکب‌های تغذیه و اسکان بوشهر برای اربعین اعلام شد

بوشهر-ایرنا- رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین بوشهر گفت: فعالیت موکب‌های تغذیه و اسکان استان بوشهر از اول ماه صفر سه‌شنبه ۱۶ مرداد آغاز و تا پایان ماه صفر تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «عبدالرضا مطاف» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین ‌استان بوشهر ۷۵ روز پیش فعالیت خود را برای ایام اربعین حسینی آغاز کرده است.

وی بیان کرد: تاکنون پرونده ۱۸۵ موکب استان بوشهر در سامانه درخواست مجوز موکب‌داری ثبت شده که از این شمار ۸۰ موکب آن در کشور عراق خدمات‌دهی خواهند کرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر تصریح کرد: اقدام‌های تدارکاتی و پشتیبانی این موکب‌ها آغاز شده است.

مطاف ادامه داد: کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان بوشهر میزان زائرین پنج استان و ۲ کشور پاکستان و افغانستان است و در موکب‌های داخلی و برون مرزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان راه‌اندازی موکب و نیز صاحبان موکب‌ها که پروانه‌ آن‌ها منقضی شده، باید نسبت به دریافت مجوز و یا تمدید پروانه موکب‌داری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

فعالیت ۱۴۵ موکب استان بوشهر برای ایام اربعین

۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران بوشهری اربعین پیش بینی شد

موکب‌های اربعین استان بوشهر روزانه ۸۲۴ هزار پرس غذا توزیع می‌کنند

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر یادآور شد: با توجه به تعدد متقاضیان، امکان افزایش موکب های استان بوشهر ویژه خدمات‌رسانی اربعین حسینی تا ۲۰۰ موکب وجود دارد.

وی ادامه داد: در مسیرهای داخلی از جنوب استان بوشهر در عسلویه تا شمال این استان در دیلم مساجد، حسینیه‌ها و تکایا به زائرین اربعین حسینی که در مسیر استان بوشهر عبور می‌کنند خدمات تغذیه‌ای و اسکان ارائه می‌کنند.

مطاف گفت: هفت موکب استان بوشهر در مرز شلمچه مستقر می‌شوند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر ادامه داد: فعالیت موکب‌های برون مرزی استان نیز در شهرهای نجف اشرف، مسیر نجف به کربلا و در شهر کربلا پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: موکب‌های استان بوشهر در ایام اربعین سال قبل به ۱۰۰ هزار نفر به صورت شبانه روزی خدمات ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha