سه قاتل و شرور مسلح در کرمان دستگیر شدند

تهران - ایرنا - فرمانده گردان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری سه قاتل و شرور مسلح در محور کرمان بردسیر در یک عملیات ضربتی و مشترک خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، سرهنگ علی پورنخعی اظهار داشت: مرکز عملیات پلیس آگاهی استان کرمان اخباری مبنی بر شناسایی سه قاتل و شرور مسلح و تردد با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور کرمان بردسیر دریافت کرد و تیم‌های عملیاتی گردان تکاوری ابوذر سوژه مورد نظر را شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی برای توقف و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پر تلاش فرماندهی گردان‌های تکاوری ابوذر بلافاصله بعد از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با تدابیر امنیتی لازم خودروی مورد نظر را متوقف و اشرار مسلح را دستگیر کردند.

فرمانده گردان های تکاوری ابوذر با بیان اینکه در پرونده هر سه متهم سوابق زیادی از جمله چندین فقره قتل مسلحانه، درگیری با مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و شرارت‌های مکرر در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ثبت شده است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده برای تکمیل پرونده تحویل عوامل انتظامی و مراجع قضایی شهرستان بردسیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha