۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 5553
کد خبر: 85556590
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرزانگان‌ در اردوی «راهیان پیشرفت» از یک مرکز نوآوری در پایتخت بازدید کردند

تهران- ایرنا- جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان در دهمین اردوی «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری از یک مرکز نوآوری در تهران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان در دهمین اردوی «راهیان پیشرفت» صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از یک مرکز نوآوری در تهران بازدید کردند.

آنها در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز شتاب‌دهنده قرار گرفتند که ایده‌های نوآورانه و سود دِه در پنج حوزه اینترنت اشیاء، شهر هوشمند، امنیت سایبری، فناوری‌های ارتباطاتی و مخابراتی و بلاک‌چین را ارزیابی کرده و امکاناتی از جمله فضای کار مناسب را در اختیار تیم‌های برگزیده قرار می‌دهد تا بتوانند علاوه بر یادگیری و کسب مهارت بیشتر، مدل کسب‌وکار خود را طراحی کنند.

به گزارش ایرنا، شهید آیت الله رئیسی در نظارت ستادی از وزارت آموزش و پرورش در تاریخ ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۱، با توصیه به مسئولان آموزش و پروش به راه‌اندازی اردوهای «راهیان پیشرفت» و با اشاره به تاثیرات مثبت این اردوها، هدف از اردوی راهیان پیشرفت را ایجاد نشاط در دانش‌آموزان و مشاهده پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور از جمله در پارک‌های علم و فناوری دانستند.

رئیس‌جمهور شهید همچنین تاکید کرده بودند که محیط‌های علمی و پژوهشی و دانشگاهی از جمله مکان‌های بسیار جذاب و دیدنی برای دانش‌آموزان است و نشان دادن پیشرفت‌ها، دستاوردها و افتخارات کشور به نسل نوجوان و جوان خنثی کننده اخبار منفی و القائات نادرست رسانه‌های خارجی به نسل امروز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha