نماینده کلیمیان در مجلس: انتقام ترور هنیه از رژیم صهیونیستی امری ضروری است

تهران- ایرنا- نماینده کلیمیان در مجلس گفت: انتقام از ترور اسماعیل هنیه و همچنین تعرض صورت گرفته به خاک ایران حق جمهوری اسلامی ایران و امری ضروری است.

همایون سامه یح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به ترور شهید هنیه توسط رژیم صهیونیستی گفت: آنچه در جریان این ترور صورت گرفت، هم ترور یکی مجاهدان و فرماندهان مقاومت مردم فلسطین حماس بود و هم تعرض به خاک ایران.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پاسخ قاطع به این ترور و تعرض به خاک ایران حق جمهوری اسلامی و امری ضروری است و باید انجام شود.

وی افزود: پاسخ به ترور شهید هنیه نه یک موضع حکومتی بلکه یک مطالبه عمومی و مردمی است و مردم ایران خواستار پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی هستند.

سامه یح یه خاطرنشان کرد: ایرانیان کلیمی نیز ضمن محکومیت ترور اسماعیل هنیه خواستار پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به این ترور و تعرض صورت گرفته به خاک ایران توسط رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان عالیترین مقام کشور بر پاسخ قاطع به ترور شهید هنیه تأکید داشته اند که این تأکید بیانگر آن است که در زمان مناسب پاسخ قاطعی به این ترور داده خواهد شد و و لذا رژیم صهیونیستی و متحدان و حامیانش کوچکترین تردیدی در این مسأله نداشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha