رفع نیازهای تنفسی بیماران با بلندر هوا و اکسیژن ایران‌ساخت

تهران- ایرنا- یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به بومی‌سازی بلندر هوا و اکسیژن مدیکال شده است که امکان تنظیم دقیق درصد اکسیژن از ۲۱ تا ۱۰۰ درصد را فراهم می‌کند تا به این ترتیب، نیازهای تنفسی هر بیمار به طور کامل برآورده شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان در سال ۱۳۸۸ با هدف ارائه خدمات مناسب و شایسته به مراکز درمانی، تاسیس شد. این شرکت بر تولید و عرضه تجهیزات پزشکی با کیفیت و مورد اطمینان تمرکز داشته و در این راستا، موفق به اخذ مجوزهای قانونی لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی شده است.

این شرکت با تکیه بر دانش و تخصص متخصصان ایرانی، موفق به بومی‌سازی کامل دستگاه‌های احیاء و مخلوط‌کننده هوا و اکسیژن نوزادان شده است. این دستاورد، گامی مهم در جهت استقلال کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و کاهش وابستگی به نمونه‌های خارجی است.

مسعود سلیمانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص کاربرد این محصول گفت: ما در شرکت در زمینه تولید تجهیزات تنفسی نوزادان، به ویژه دستگاه‌های احیا و مخلوط‌کننده هوا و اکسیژن، فعال هستیم. تمام قطعات این دستگاه‌ها توسط متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده‌اند و از هیچ نمونه خارجی کپی‌برداری یا مهندسی معکوس نشده است. این موضوع، سهولت تعمیر و قیمت بسیار مناسب‌تر این دستگاه‌ها را نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی به دنبال داشته است.

به گفته وی، بلندر هوا و اکسیژن مدیکال، ابزاری ضروری برای ارائه اکسیژن با غلظت دقیق به بیماران در مراکز درمانی است. این دستگاه با برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد، تنفسی مطمئن و ایمن را برای بیماران فراهم می‌کند.

وی در توضیح ویژگی‌های بارز بلندر هوا و اکسیژن مدیکال گفت: این دستگاه امکان تنظیم دقیق درصد اکسیژن از ۲۱ تا ۱۰۰ درصد را فراهم می‌کند تا به این ترتیب، نیازهای تنفسی هر بیمار به طور کامل برآورده شود.

سلیمانی با بیان اینکه بلندر هوا و اکسیژن مدیکال مجهز به اتصالات استاندارد، ورودی هوا و اکسیژن است که سهولت استفاده از آن را افزایش می‌دهد، گفت: این دستگاه به سیستم هشداردهنده صوتی مجهز است که در صورت بروز هرگونه خطا در فشارهای ورودی، به طور خودکار به کاربر اطلاع‌رسانی می‌کند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت ادامه داد: پایه انحصاری این دستگاه قابلیت اتصال به دیوار و پایه سرم را دارد و به این ترتیب، فضای مورد نیاز برای استفاده از آن را به حداقل می‌رساند و فلومتر تعبیه‌شده بر روی بلندر هوا و اکسیژن مدیکال، امکان اندازه‌گیری دقیق جریان هوا و اکسیژن را فراهم می‌کند.

به گفته وی، این دستگاه در دو مدل جریان کم یا زیاد Low Flow و High Flow ارائه می‌شود تا نیازهای مختلف بیماران را به طور کامل پوشش دهد. بلندر هوا و اکسیژن مدیکال دارای گواهینامه استاندارد اروپا CE است که نشان‌دهنده کیفیت و ایمنی بالای این محصول است.

بلندر هوا و اکسیژن مدیکال، انتخابی ایده‌آل برای ارائه اکسیژن درمانی به بیماران در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز مراقبت‌های بهداشتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha