۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
کد خبر: 85557319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای اسلامی شهر مشهد تغییر کرد

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴
کد خبر: 85557319
رییس شورای اسلامی شهر مشهد تغییر کرد

مشهد- ایرنا- «مهدی ناصحی» در آغاز چهارمین سال فعالیت شورای اسلامی شهر مشهد با رای اعضا به عنوان ریاست این شورا انتخاب شد، پیش از این حسن موحدیان به مدت سه سال رییس این شورا بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر شنبه در صد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، انتخابات هیات رییسه شورا برای چهارمین سال فعالیت این شورا برگزار شد.

در این جلسه برای ریاست شورا با سه نفر شامل « مهدی ناصحی، موسی الرضا حاجی بگلو وحسن موحدیان » کاندید شدند که حاجی بگلو انصراف داد و رای گیری بین موحدیان و ناصحی برگزار شد.

در این رای گیری مهدی ناصحی با ۹ رای و حسن موحدیان با ۶ رای از ۱۵ رای به عنوان عضو شورای اسلامی شهر مشهد در چهارمین سال فعالیت این شورا انتخاب شد، این درحالی است که موحدیان در سه سال گذشته ریاست این شورا را عهده ‌دار بود.

همچنین در این انتخابات موسی الرضا حاجی بگلو به عنوان سخنگو، مجید طهوریان عسکری به عنوان نائب رییس اول، حسین حسامی به عنوان خزانه دار و مجید دبیریان و سید ابراهیم علیزاده به ترتیب به عنوان منشی های اول و دوم شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب شدند.

ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد ۱۵ عضو دارد که در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با رای شهروندان مشهدی به مدت چهار سال مدیریت امور شهری این کلانشهر ۳۵۰ کیلومتر مربعی را بر عهده گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha