۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۱۷
کد خبر: 85557511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ مردادماه آخرین مهلت اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در یزد

یزد- ایرنا- مدیرکل امور مالیاتی استان یزد گفت: آخرین مهلت تکمیل فرم تبصره ۱۰۰ و یا اظهارنامه صاحبان مشاغل تا ۱۵ مردادماه جاری است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان، "رضا نجف‌زاده" افزود: مودیان برای استفاده از مزایا و مشوق های تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م، از فرصت باقی مانده استفاده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه امسال شرایط ویژه‌ برای بهره‌مندی مودیان از تسهیلات تبصره ۱۰۰ در نظر گرفته شده ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع، تحقق عدالت مالیاتی و تسریع و تسهیل امور مالیاتی صاحبان مشاغل، تمام صاحبان مشاغل انفرادی که در سال ۱۴۰۲ مجموع فروش آن‌ها حداکثر ۱۸۰ میلیارد ریال و در پرونده‌های مشارکت مدنی حداکثر ۳۶۰ میلیارد ریال بوده و فرم مالیات مقطوع برای آنها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانیmy.tax.gov.ir بارگذاری شده باشد مشمول مالیات مقطوع می‌شوند و می‌توانند از مزایای تبصره ۱۰۰ ق.م.م استفاده نمایند.

این مسئول گفت: صاحبان مشاغلی که امکان پرداخت مالیات مقطوع تعیین شده را به صورت یک جا تا تاریخ مذکور ندارند مالیات مقطوع آنان تا ۱۰ قسط به صورت مساوی تقسیط می‌شود.

نجف زاده خاطرنشان کرد: برای اولین بار در کشور در روند تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م صاحبان محترم مشاغل امکان تعیین محل مصرف مالیات پرداختی خود را در پروژه های عمرانی استانی یا ملی را دارند.

وی در ادامه به ارسال فرم مالیات مقطوع تبصره ماده ۱۰۰ از طریق پیام رسان‌های داخلی بله و سروش پلاس اشاره کرد و گفت: سازمان امور مالیاتی کشور با هدف سهولت مودیان در ارائه فرم تبصره ۱۰۰ ق.م.م این امکان را در این دو پیام رسان فراهم کرده است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha