اولویتم ادامه فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه تهران است

تهران-ایرنا- سفیر سابق ایران در روسیه گفت: اولویت من ادامه فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه تهران و همچنین پیگیری امور پژوهشی در موسسه ایراس است.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، مهدی سنایی عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سفیر سابق کشورمان در مسکو پایتخت روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان یکی از مشاوران مسعود پزشکیان فعالیت داشت،در پیامی که در حساب شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، حضور خود در دولت را تکذیب کرد.

سنایی در این زمینه اظهار داشت: برای بنده اولویت ادامه روال قبلی فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه تهران و همچنین پیگیری امور پژوهشی در موسسه ایراس است.

وی افزود: توفیق داشتم در چارچوب ارائه مشاوره و حضور در چند برنامه تلوزیونی آقای دکتر پزشکیان را تا روز انتخابات همراهی کنم. همچنین برخی مشورت ها و مشارکت در تهیه مطالب در جمع دوستان کمیته سیاست خارجی ستاد که تا هفته پیش در جریان بود، اکنون پایان یافته است.

سفیر سابق ایران در روسیه خاطرنشان کرد: خداوند سبحان را شاکرم که توفیق عطا کرد در مسیر انتخابات، چون قطره ای به دریای اراده و امید ایرانیان برای ساختن آینده بپیوندم. باشد که رئیس جمهور محترم با صدق و دلسوزی خود در مسیر خدمت به مردم مشمول توفیقات الهی باشد. در برابر همه آنانی که سخن یا حضور بنده سبب مشارکتشان در انتخابات شد، سر تعظیم فرود می‌آورم و همنشینی با اعضای ارزشمند کمیته سیاست خارجی ستاد را به ریاست برادر ارجمند آقای دکتر ظریف طی نزدیک به یک ماه ارج می‌گذارم.»

پیش از این برخی از گمانه زنی ها حاکی از مطرح شدن مهدی سنایی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی سکانداری وزارت امور خارجه در دولت چهاردهم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha