۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85557839
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث زیرگذر جاده تهران در دماوند با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد

دماوند - ایرنا - شهردار دماوند گفت: پروژه احداث زیرگذر تقاطع جاده تهران با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شده و کار فنی آن توسط پیمانکار در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رضایی‌ مهر روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: در سال جاری، پروژه‌های بزرگ و کوچکی در سطح شهر دماوند در حال اجراست که تاثیر بسزای در رضایتمندی شهروندان و زیبا سازی شهر خواهد داشت.

وی به اتمام پروژه روکش آسفالت خیابان شهید فخری‌زاده در فاز یک فرهنگیان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: فاز پایانی بلوار یادگار امام نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است و به زودی تکمیل خواهد شد.

شهردار دماوند همچنین از بهسازی و روکش آسفالت معابر خیابان ۹ دی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و شهرک الهیه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت برخی معابر مسکن مهر نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در معابری که در طرح تفصیلی قرار دارد، به زودی آغاز خواهد شد.

رضایی مهر در ادامه از پروژه لکه‌گیری خیابان‌ها که از درخواست‌های مکرر شهروندان بوده است، خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در قراردادهایی با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال به پیمانکاران واگذار شده و در سطح شهر در حال اجرا است.
وی به پروژه تعریض بلوار شهید بهشتی مقابل دادگستری نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه که در حال اجرا بوده،۵۰۰ میلیارد ریال برای خاکبرداری، آسفالت و جدول‌گذاری آن پیش‌بینی شده است.

شهردار دماوند بیان کرد: همچنین پیش‌بینی اعتبارات برای اجرای پروژه روشنایی شهرک جیلارد نو ۱۲ میلیاردریال و منطقه مشا ۱۰ میلیارد ریال در حال اخذ پیمانکار جهت اجرای این پروژه‌ها هستیم.

رضایی مهر تصریح کرد: هفت دستگاه ایسوزو جهت به‌کارگیری در واحد خدمات شهری شهرداری خریداری و یکی از این دستگاه‌ها به واحد آتش‌نشانی تخصیص یافته است.

وی در پایان به احداث پارک محله‌ای در شهرک سپاه با ۷۰ درصد و شهرک جهاد با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارند و به زودی تکمیل خواهند شد.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha