۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85557863
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانوان فوتسالیست تاکستانی در انتظار حامی مالی

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶
کد خبر: 85557863
بانوان فوتسالیست تاکستانی در انتظار حامی مالی

قزوین - ایرنا - مدیر تیم فوتسال بانوان گلبرگ تاکستان گفت: مسابقات لیگ‌ برتر به زودی آغاز می شود اما مشکلات مالی و نبودن حامی مالی گریبان تیم ما را برای حضور قوی تر نسبت به سال گذشته گرفته است.

پریسا طاهرخانی روز یکشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته این تیم با حامی مالی خود یعنی شرکت فولاد خرمدشت توانست عنوان چهارمی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد، افزود: متاسفانه با وجود فعالیت این باشگاه طی سال های گذشته و حضور مستمر در رقابت های کشوری هنوز نتوانسته ایم حامل مالی مناسبی را برای خود پیدا کنیم و همین مساله هر سال ضربه های جبران ناپذیری را به تیم وارد کرده است.

وی ادامه داد: شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در فصل قبلی رقابت های لیگ برتر تیم ما را به خوبی مورد حمایت خود قرار داد تا جایی که توانستیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم اما امسال نه فقط وضعیت تیم ما بلکه بیشتر تیم های لیگ برتری بدون حامی مالی هستند.

به گفته طاهرخانی، بازیکنان فوتسالیست ما در طول فصل گذشته با غیرت و تعصب پا به پای دیگر تیم‌های قدرتمند ‌جنگیدند که این نشان از استعدادهای درخشان استان در زمینه فوتسال و فوتبال دارد.

این مسوول یادآور شد: سال گذشته ۹ بازیکن غیربومی و ۶ بازیکن بومی در تیم بانوان فوتسال فولاد خرمدشت وجود داشت که با حدود ۳۵ میلیارد ریال هزینه مورد حمایت حامی مالی خود قرار گرفتیم و با توجه به نزدیکی مسابقات لیگ برتر از مسوولان استان، به ویژه واحدهای تولیدی مستقر در منطقه می خواهیم تا ضمن حمایت از ورزش بانوان، تیم ما را برای حضور مقتدرانه در رقابت های لیگ برتر مورد حمایت خود قرار دهند.

مدیر تیم فوتسال بانوان گلبرگ تاکستان خاطرنشان کرد: بدون شک حمایت برخی از دستگاه ها از جمله مجموعه شرکت شهرک های صنعتی و یا منطقه آزاد تاکستان به تیم داری در رشته‌های مختلف ورزشی باعث ایجاد انگیزه در خیل عظیم ورزشکاران می شود و درهای موفقیت را به روی ورزش استان باز خواهد کرد که امیدواریم با همکاری این مجموعه ها به قله های موفقیت دست یابیم تا برای مردم استان قزوین افتخارآفرین باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha