تولیت آستان قدس رضوی: خون شهدای جبهه مقاومت ریشه اسراییل را خواهد خشکاند

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهادت اعضای جبهه مقاومت از جمله شهید سلیمانی و شهید هنیه پیمان نانوشته‌ای بین گروه‌های مقاومت ایجاد کرد که با خون نوشته شده است و به راحتی قابل گسست نیست و ریشه اسراییل و استکبار را خواهد خشکاند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمد مروی روز یکشنبه در همایش بسیج اساتید دانشگاه های کشور در مشهد افزود: این که در دفاع از غزه، پرچم فلسطین در آمریکا بر افراشته شد و شعار حمایت از غزه در دانشگاههای آمریکا سرداده شد خیلی معنادار است و نشان می دهد که حقایق عالم در حال روشن شدن است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در نامه ای به دانشجویان آمریکا فرمودند در سمت درست تاریخ ایستاده اید.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: برای آمریکا سخت است ولی به زبان آورد که بخشی از تظاهرات دانشجویان آمریکایی در این کشور ناشی از نفوذ ایران است و شعارهای انقلاب اسلامی به مهمترین مراکز آن کشور نفوذ کرده که نشانگر قدرت ما و ضعف آنهاست.

مروی افزود: جریان بسیج و استادان بسیجی باید پناهگاهی برای ذهن شبهه و مسأله دار برخی از دانشجویان و انتقادات آنها باشد یعنی استادان بسیجی باید فضایی ایجاد کنند که دانشجو با شجاعت به سراغشان بیاید و اشکال خود را بیان کند و پاسخ بشنود و توجیه شود.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم در امور تاثیرگذار باشیم باید به لحاظ علمی در هر رشته و تخصصی برتر باشیم به همین دلیل امام علی(ع) فرمود علم قدرت است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امام(ره) اگر به لحاظ علمی و فقهی در مرتبه بالایی نبود موفق به انقلاب نمی شد چون با شعار که نمی‌شود حوزه، دانشگاه و نخبگان را مخاطب قرار داد.

همایش بسیج اساتید دانشگاه های کشور امروز در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha