۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85558292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«مدهوش» از هوش مصنوعی می‌گوید/ «پرندگان ایران» مستند می‌شوند

تهران- ایرنا- برنامه «مدهوش» به معرفی هوش مصنوعی، تاریخچه، مهمترین محورهای مرتبط با آن، کاربرد هوش مصنوعی در زندگی انسان و آینده زندگی انسان با وجود هوش مصنوعی و فرصت ها و مخاطرات هوش مصنوعی و... می پردازد. تولید مجموعه مستند «پرندگان ایران» و حضور یکی از ده معلم برتر دنیا در شبکه دو از دیگر اخبار امروز تلویزیون است.

به گزارش ایرنا، برنامه مدهوش به زودی از شبکه آموزش سیما با کاوش در ناشناخته هایی از دنیای آینده، مخاطبان را با هوش مصنوعی که دنیایی پر از ابهام و چالش و دیدی عمیق و خلاقیتی بی حد و مرز است آشنا می کند.

این برنامه ابزار تکنولوژی برای پاسخ مشکلات یا تغییری با چالش های فراوان و آسیب های جدی را نشان می دهد.

ناشناخته هایی از دنیای آینده، جایی که همه چیز ممکن است.«مدهوش» شروع کاوش در دنیای جذاب هوش مصنوعی است. در مسیرتکنولوژی همسفر مدهوش باشید.

فصل اول مجموعه «مدهوش» به زودی از شبکه آموزش سیما روانه آنتن می شود.

مجموعه مستند «پرندگان ایران»

مجموعه مستند «پرندگان ایران» به همت شبکه‌ی مستند سیما تولید می شود.

این مستند، روایتی متفاوت از زندگی و چالش‌هایی است که پرندگان برای زندگی و ادامه‌ی بقا در حیات وحش ایران با آن روبه‌رو هستند.

«مدهوش» از هوش مصنوعی می‌گوید/ «پرندگان ایران» مستند می‌شوند

فیلمبرداری این مجموعه در زیستگاه‌های متنوع این پرندگان در سراسر ایران انجام خواهد شد و گروه مستندساز به اقلیم‌های متنوعی از بیابان‌های خشک مرکزی تا قله‌های مرتفع البرز و جنگل‌های هیرکانی سفر خواهد کرد.

فیلم مستند «پرندگان ایران» در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای به کارگردانی مجید گل عبد و تدوین مریم محمدی تولید خواهد شد.

یکی از ده معلم برتر دنیا مهمان شبکه دو

برنامه «از مامان بگو» یکشنبه ۱۴ مرداد ماه میزبان یکی از معلمان برجسته کشورمان خواهد بود.

«مدهوش» از هوش مصنوعی می‌گوید/ «پرندگان ایران» مستند می‌شوند
محیا اسناوندی، مجری برنامه «از مامان بگو»

در این قسمت از برنامه که با عنوان «پروانگی» روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود؛ «ثریا مطهرنیا» (یکی از ده معلم برتر جهان) از مادرانه هایش می گوید و در گفت و گویی شنیدنی با محیا اسناوندی مخاطب را با خود همراه می کند.

«از مامان بگو» کاری است از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سید یزدان ملک آبادی و اجرای محیا اسناوندی که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha