۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85558512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۴ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند

تهران-ایرنا-منابع پزشکی فلسطینی یکشنبه شب اعلام کردند در حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین نیز امروز در جدیدترین آمار اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون به ۳۹ هزار و ۵۸۳ تن رسیده است.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در آمار خود آورده است: در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای اشغالگر صهیونیستی ۲ نسل کشی علیه مردم نوار غزه مرتکب شدند که در نتیجه آن، ۳۳ نفر شهید و ۱۱۸ نفر دیگر مجروح شدند.

براساس این گزارش، از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۹هزار و ۵۸۳ نفر در نوار غزه شهید و ۹۱ هزار و ۳۹۸ نفر دیگر مجروح شده اند.

با گذشت ۳۰۳روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۱۰ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha