۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85558697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نایب‌ رئیس مجلس خبرگان: دولت از ظرفیت‌ جهاد دانشگاهی استفاده کند

بوشهر- ایرنا- نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: جهاد دانشگاهی در تولید فناوری و تکنولوژی مورد نیاز کشور پیشتاز باشد و دولت‌ می تواند از ظرفیت این نهاد استفاده کند.

به گزارش ایرنا؛ «آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری» روز دوشنبه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر، اظهار کرد: امروز جایگاه جهاد دانشگاهی در توسعه علم و دانش در کشور جا افتاده است و ماموریت‌های سنگینی عهده دار است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک مرکز امید بخش نسبت به آینده است، افزود: جهادگران جهاد دانشگاهی باید با جدیت به دنبال به سرانجام رساندن کارهای بر زمین مانده در کشور باشند.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جهاد دانشگاهی بر اساس یک نیت خیر و تقوا پایه‌ گذاری شده است.

حسینی‌بوشهری ادامه داد: در هر کجا تقوا معیار باشد موجب رشد می شود و در همین راستا فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی روز به روز به سمت کیفی سازی حرکت می کند و در تمامی عرصه‌ها تحول آفرینی را به منصه ظهور رسانده است.

بیشتر بخوانید

جهاد دانشگاهی توان تامین نیاز مجموعه صنایع را در استان بوشهر دارد

کسب فناوری تولید بچه ماهی توسط محققین جهاد دانشگاهی بوشهر

مجتمع آموزشی پزشکی جهاد دانشگاهی استان بوشهر افتتاح شد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این نهاد به عنوان بازوی توانمند برای مراکز علمی و آموزشی و مکمل فعالیت علمی و فرهنگی دستگاه های اجرایی می باشد و نقش موثری در توانمندسازی دانشجویان دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت جهاد دانشگاهی در استان بوشهر دیر آغاز شد، عنوان کرد: امروز با تلاش جهادگران بوشهری شاهد رقابت با استان‌هایی هستیم که سال‌ها پیش در این عرصه و رقابت حضور داشته اند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه عملیه قم با بیان اینکه یکی از نهادهایی که می تواند برای فتح قله کمک کند جهاد دانشگاهی است، گفت: جهاد دانشگاهی منشا خدمات علمی و فرهنگی ارزشمندی برای نظام بوده و امیدواریم این مجموعه نیت خالصانه را همواره در راس کار قرار دهند.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در تولید علم و تبدیل آن به ثروت نقش اساسی داشته است، ادامه داد: بخشی از کار جهاد دانشگاهی استعداد شناسایی است.

حسینی بوشهری عنوان کرد: جهادگران جهاد دانشگاهی با تعریف طرح ها و مشخص کردن مسیر برای استعدادهای کشف شده، می تواند از این ظرفیت‌ها برای آینده بهره ببرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha