محور مقاومت از خون فرماندهان خود نخواهد گذشت/ آغاز انتفاضه دیگری دور از انتظار نیست

تهران- ایرنا- «جمیل مزهر» معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت: محور مقاومت بدون پاسخ و انتقام دردناک از کنار جنایت های رژیم صهیونیستی نمی گذرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مزهر در گفت و گو با تلویزیون «العربی» افزود: پس از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و فوادشکر فرمانده ارشد حزب الله لبنان در بیروت، منطقه وارد مرحله جدیدی شده است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این جنایت، منطقه را به سمت یک جنگ فراگیر منطقه ای برد.

** محور مقاومت تصمیم به پاسخ دردناک گرفته است

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه محور مقاومت این جنایت ها را بی پاسخ نخواهد گذاشت، منطقه در روزهای آینده شاهد تحولات مهمی خواهد بود.

مزهر تصریح کرد: این دو جنایت رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز آمریکا امکان پذیر نبود و دولت آمریکا و رئیس جمهوری آن در این جنایت شریک هستند.

وی گفت: محور مقاومت، این جنایت را بدون پاسخ سنگین و دردناک نخواهد گذاشت و تصمیم وارد کردن ضربات سهمگین و دردناک به رژیم صهیونیستی گرفته شده است.

** اولویت گروه های فلسطینی، توقف نسل کشی است

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین اظهارداشت: غزه با یک نسل کشی و قتل عام روبرو است و هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد.

مزهراضافه کرد: اولویت گروه های فلسطینی در شرایط کنونی، متوقف کردن قتل عام و خروج نظامیان اشغالگر از نوار غزه است.

** ترورها، مقاومت را درهم نمی شکند

وی افزود: شهید اسماعیل هنیه یک رهبر ملی و اتحاد بخش بود و اگر دشمن فکر می کند که می تواند با ترور رهبران و شخصیت های فلسطینی مقاومت فلسطین را درهم بشکند و اراده پایداری ملت را تضعیف کند، در توهم بسر می برد.

مزهر بیان کرد: ملت فلسطین به مبارزه، مقاومت و نبرد ادامه می دهد و پیروز خواهد شد و ابهت مقاومت در مقابل دیوانگی و جنایت دشمن درهم نخواهد شکست.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز دشمن اشغالگر فرماندهان و رهبران فلسطینی مانند شیخ احمد یاسین، ابوعلی مصطفی و فتحی شقاقی را به شهادت رساند ولی مسیر مبارزه و نبرد ادامه یافت و خون آن ها چراغ راه ملت در مسیر مبارزه با دشمن شد.

** برغم حمایت ملت ها، رژیم های عرب به فلسطین خیانت کردند

معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت: ملت های آزاده عرب می توانند در کنار مردم فلسطین بایستند و از فلسطین دفاع کنند اما دولت های عربی، فلسطین را تنها گذاشتند.

مزهر بیان کرد: بسیاری از آزادگان در سراسر جهان در کنار ملت فلسطین ایستاده اند و جبهه های پشتیبانی در لبنان، یمن، عراق و ایران نیز، مقاومت را تنها نمی گذارند.

وی افزود: برغم تمام خیانت هایی که به ملت فلسطین شده است اما دشمن صهیونیستی امروز براثر تحولات بزرگ در سطح جهان، درجایگاه متهم و جنایتکار ایستاده است و سران این رژیم جنایتکار توسط نهادهای بین المللی تحت تعقیب هستند.

مزهر اضافه کرد: ما شاهد یک تغییر در افکار عمومی جهانی هستیم و اروپا و دانشجویان آمریکایی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین قیام کرده اند ولی جهان عرب ساکت و دست بسته نشسته است و این یک علامت سوال بزرگ را به اذهان متبادر می کند.

** نتانیاهو فقط فیلم مذاکره بازی می کند

وی تصریح کرد: نتانیاهو از طریق مذاکرات به دنبال طولانی کردن جنگ است. در واقع او مذاکره نمی کند و فقط فیلم مذاکره بازی می کند تا هم عمر جنگ طولانی شود و به دنیا القا کند که در حال مذاکره و به دنبال توافق است. این درحالی که او به قتل عام ساکنان نوار غزه ادامه می دهد.

معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت: مقاومت همه گزینه ها را برای وادار کردن دشمن به پذیرش شروط ملت فلسطین بررسی می کند.

مزهر افزود: آغاز انتفاضه فراگیر در کرانه باختری و قدس همزمان با جنایت های همزمان اشغالگران در این دو منطقه دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: دشمن برای کوچاندن اجباری ملت فلسطین از کرانه باختری و قدس برنامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha