کاروان زیارتی «رهسپاران عصر ظهور» کمیته امداد هرمزگان راهی کربلا شدند

بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: بیش از ۸۰ نفر از فعالان خانه‌های امداد در محلات و مناطق کم برخودار استان در قالب کاروان زیارتی «رهسپاران عصر ظهور» راهی کربلا معلی شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عسیی زارعی روز دوشنبه در حاشیه اعزام این کاروان افزود: به مناسبت ایام اربعین حسینی بیش از ۸۰ نفر از بانوان و آقایان که از فعالان خانه های امداد در محلات و مناطق کم برخودار استان هرمزگان در قالب طرح توانمندسازی ۲ هزار و ۲۰ محلات کمتربرخوردار و با عنوان کاروان زیارتی «رهسپاران عصر ظهور» راهی کربلا معلی شدند.

زارعی با بیان اینکه مدت زمان این سفر معنوی ۱۰ روز خواهد بود، بیان کرد: حرکت این کاروان از شهر بندرعباس به سمت مرز مهران و از آنجا به مقصد کربلا معلی و نجف اشرف است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: در طول این سفر از ظرفیت روحانیان برجسته استانی برای اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و برگزاری مسابقات نیز بهره گرفته شده است.

وی همچنین از همکاری‌های استانداری، سازمان حج و زیارت و بعثه رهبرمعظم انقلاب، مراکز نیکوکاری(خانه‌های امداد) نیز قدردانی کرد.

خانه‌های امداد هرمزگان با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد استان مشارکت فعال در طرح ۲۰۲۰، مربوط به توانمندسازی محلات کم‌تر برخوردار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha