نفرات برتر مسابقات دوومیدانی انتخابی استان اردبیل مشخص شدند

اردبیل - ایرنا - نفرات برتر مسابقات دوومیدانی انتخابی استان اردبیل در رده سنی نوجوانان در ۲ بخش آقایان و بانوان جهت اعزام به مسابقات کشوری مشخص شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ، مسابقات دو و میدانی انتخابی پسران و دختران استان اردبیل با شرکت ورزشکارانی از تمامی شهرستان‌های استان در رشته‌های دو ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر ، پرش طول، پرش سه گام، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه در پیست دو و میدانی مجموعه ورزش تختی اردبیل برگزار شد.

در این رقابت ها که در رده سنی نوجوانان برگزار شد نفرات برتر به عنوان نمایندگان استان اردبیل به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

بر همین اساس در بخش آقایان و در رشته دو ۱۰۰ متر این مسابقات ابوالفضل بلعمه اول ، پویا محرمی دوم و یزدان خاکی سوم شدند ، در دو ۴۰۰ متر هم مهدی بیدار قهرمان، محمدرضا اژدری نایب قهرمان و ابوالفضل بلعمه سوم شدند.

همچنین در دو ۸۰۰ متر مسابقات علیرضا ابراهیمی، المان گوزلی و طه علیزاده به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند ، در دو ۱۵۰۰ متر نیز المان گوزلی اول شد، محمدرضا اژدری در جایگاه دوم ایستاد و امیرعلی عظیمی رتبه سوم را کسب کرد.

در رشته پرش طول مسابقات دو میدانی انتخابی پسران نوجوان استان اردبیل معین مولایی اول، یزدان خاکی دوم و پویا محرمی سوم شدند ، در رشته پرش سه گام بنیامین شکوهی، مهدی بیداری و امیرعلی عظیمی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در رشته پرتاب وزنه ماهان فداکار قهرمان، محمدمهدی نوروزی نایب قهرمان و علی اصغر شاهی سوم شدند، در رشته پرتاب دیسک ماهان فداکار، محمدمهدی نوروزی و بنیامین شکوهی به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند و در رشته پرتاب نیزه هم رضا حضی وند اول، حمیدرضا احمدی دوم و مسعود منصوری سوم شدند.

همچنین در بخش بانوان این مسابقات در رشته دوی ۱۰۰ متر فاطمه عزت خواه اول و آیسن گردونی دوم شدند ، در دوی ۸۰۰ متر سیما عبداللهی اول شد و در دوی ۳۰۰۰ متر آیسن گردونی قهرمان شد.

در رشته پرش طول اسما امیرنژاد در جایگاه نخست قرار گرفت و اسما شفایی رتبه دوم را کسب کرد ، در رشته پرش سه گام فاطمه عزت خواه قهرمان شد و در رشته پرتاب نیزه آیلین بهاری اول شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha