فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع): رسانه‌ها در حوزه تقویت هویت ملی کشور بی‌طرف نباشند

اصفهان- ایرنا- فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: رسانه‌ها در زمانی که پای امنیت و هویت ملی کشور در میان است، نباید بی‌طرف باشند.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی سَرور روز دوشنبه به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های عرصه خبر و رسانه بی‌طرفی است، افزود: این عنوان در عرصه‌های داخلی سیاسی و جدال‌های میان حزبی کاربرد دارد ولی وقتی بحث حق و باطل مطرح می‌شود، بی‌طرف بودن به معنای دنباله‌روی از باطل است.

وی با تاکید بر پرداختن رسانه بر مسایل هویتی ادامه داد: اگر جوان‌های ما امروز به هویت ملی خود افتخار کنند، جامعه نسبت به تهاجم فرهنگی و فرهنگ بیگانه واکسینه خواهد شد به همین منظور رسانه‌ها در حوزه تقویت هویت ملی تکالیف زیادی بر دوش دارند.

فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین گفت: اظهار روایت درست، روایت اول و روایت قالب از رویدادها از ارکان اساسی فعالیت رسانه‌های کشورمان باید باشد.
وی فعالیت خبرنگاران را به رسالت حضرت زینب (س) در کربلا تشبیه کرد و افزود: صاحبان زر و زور پس از واقعه عاشورا با در اختیار داشتن ابزار رسانه‌ای متناسب با وضعیت آن دوره، حضرت حسین (ع) را خارج از دین معرفی کردند و به دنبال وارونه نشان دادن جنایت‌ها در کربلا بودند اما عملکرد و روشنگری‌های حضرت زینب(س) در دربار یزید علاوه بر اینکه باعث شد کربلا در کربلا نماند، باطل السحر فعالیت دروغین جبهه کفر شد.

سردار سَرور همچنین با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه امیرالمومنین (ع)، اظهارکرد: این دانشگاه متعلق به کل سپاه در حوزه آموزش رزم زمینی است و صرفا مربوط به یک نیرو نیست که این موضوع وجه تمایز دانشگاه امیرالمومنین (ع) با دیگر دانشگاه‌های نیروهای مسلح در کشور است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم و فنون نظامی امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۱۳۸۵ به منظور ساماندهی آموزش‌های عالی مورد نیاز نیروی زمینی سپاه با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha