جلسه فردا با رئیس جمهور درباره کابینه/ احتمالا لیست وزرا اوایل هفته آینده اعلام می شود

تهران - ایرنا - معاون راهبردی رئیس جمهوری با بیان این که جلسه بررسی نتایج شورای راهبری برای تعیین کابینه فردا با رئیس جمهور برگزار می شود، گفت: احتمالا لیست وزرای پیشنهادی اوایل هفته آینده به مجلس اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، محمد جواد ظریف در حاشیه مراسم گردهمایی «رسانه، تعامل و توسعه» در مجموعه ملاصدرا درباره اولویت های راهبردی دولت چهاردهم اظهار داشت: من چند روز است که این مسئولیت را پذیرفتم، مشغول گفت وگو هستیم البته هنوز کار شورای راهبری را برای کمک و مشورت به رئیس جمهور برای تعیین کابینه ادامه می دهیم.

وی افزود: ان شاءالله فردا صبح با رئیس جمهور جلسه داریم و کار را ادامه می دهیم، امیدواریم لیست کابینه نهایی شود.

وی در مورد اقدامات پیش روی معاونت راهبردی بیان کرد: ما از یک محدوده سیاسی تا سیاستی می توانیم کارهای متعددی انجام دهیم در حال طراحی هستیم از ناترازی هایی که در کشور وجود دارد تا بحث سرمایه اجتماعی، روابط بین المللی، رسانه و ارتباطات جهانی، این ها همه موضوعاتی است که می تواند در این قالب مورد بحث قرار گیرد.

ظریف در پاسخ به این سوال که لیست وزرای پیشنهادی چه زمانی به مجلس ارسال می شود، اظهار داشت: بستگی به آقای رئیس جمهور دارد ولی احتمالا تا اول هفته آینده طول بکشد. 

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود لیست تا چهارشنبه آماده شود گفت: امیدواریم تا چهارشنبه آماده شود اگر خدا کمک کند ممکن است چهارشنبه اعلام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha