استاد دانشگاه: دولت چهاردهم بدون رسانه قدم از قدم نمی‌تواند بردارد

تهران - ایرنا - استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه هر سیاستی از مسیر متقاعدسازی ذینفعان باید طراحی شود، گفت: دولت چهاردهم بدون رسانه قدم از قدم نمی‌تواند بردارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حجت‌الله میرزایی روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در پنل «اقتصاد رسانه» پنجمین گردهمایی کانون حرفه‌ای رسانه با عنوان «رسانه، تعامل و توسعه» افزود: گفت وگوی فراگیر در جامعه فقط با رسانه امکان پذیر است. رسانه‌ها نمی‌توانند اولویت‌ها را طراحی کنند و می‌توانند اولویت‌ها را بازنمایی کنند. مسأله‌یابی و راه‌حل‌های مسأله در ساز و کارهای دیگر تعیین می‌شود؛ اما رسانه‌ها شریک و همکار دولت و جامعه مدنی هستند. چرا که بهترین سیاست‌ها در غیاب گفت وگوی با مردم شکست می‌خورد. دولت نباید مثل گذشته پشت درهای بسته تصمیم بگیرد.

وی با تاکید بر این‌که رسانه های کاغذی آخرین نفس‌های خودشان را می‌کشند، افزود: رسانه کالایی است که به شدت نیازمند حمایت است. مثل دارو است که دولت‌ها موظفند از تولید آن حمایت کنند. وقتی کرونا اتفاق افتاد دولت‌ها از شرکت‌های داروسازی حمایت کردند.

گردهمایی کانون حرفه‌ای رسانه با عنوان «رسانه، تعامل و توسعه» با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، گردهمایی «رسانه، تعامل و توسعه» روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در محل تالار بوستان مجموعه ملاصدرا و مشتمل بر سه پنل تخصصی شامل «رسانه و بحران های بین المللی»، «اقتصاد رسانه» و «رسانه و حاکمیت» برگزار شد.

پنجمین گردهمایی کانون حرفه‌ای رسانه با عنوان «رسانه، تعامل و توسعه» ۱۵ مرداد در مجتمع ملاصدرا برگزار شد.

محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور، فیاض زاهد، فواد ایزدی، سیدمحمد حسینی، الیاس حضرتی، علی نادری و ... از جمله حاضران در این گردهمایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha