خانواده‌های اسیران صهیونیست بار دیگر دست به اعتراض زدند + فیلم

تهران - ایرنا - خانواده های اسیران صهیونیست صبح امروز سه شنبه بار دیگر علیه سیاست های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی وبرای تاکید بر لزوم توافق هرچه سریعتر با مقاومت فلسطین به منظور بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه دست به اعتراض زدند.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در خبری فوری اعلام کرد که تعدادی از خانواده های اسیران صهیونیست که در نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه به سرمی برند، اتوبان «ایالون» را بستند. این اتوبان مسیر اصلی دسترسی به تل آویو است.

این روزنامه افزود: معترضان خواستار توافق فوری برای مبادله اسیران هستند.

هزاران صهیونیست شنبه شب نیز با تجمع در مقابل ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو خواستار انجام توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین شدند که این تجمع به درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی و خشونت منجر شد.

خانواده های اسیران صهیونیست نتانیاهو را عامل مانع تراشی اصلی در راه توافق برای تبادل اسرا و بازگشت اسرای خود در نوار غزه می‌دانند.

طی ماه‌های اخیر شهرهای مختلف فلسطین اشغالی صحنه تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو بوده است.

پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha