۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85559915
T T
۱۲ نفر

برچسب‌ها

تصویب طرح بازآفرینی ۲ شهر استان قزوین

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبر: 85559915
تصویب طرح بازآفرینی ۲ شهر استان قزوین

قزوین - ایرنا - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از تصویب طرح بازآفرینی شهرهای محمودآباد نمونه و دانسفهان در کمیسیون ماده ۵ خبر داد و گفت: تعیین محدوده این شهرها مشخص شده و به دایره محلات هدف اضافه شدند.

وهاب میزانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استان قزوین دارای ۶ شهرستان، ۲۵ شهر و ۳۸ محله ناکارآمد است که ۱۵ شهر جزو محلات هدف بازآفرینی هستند و سایر شهرهای استان نیز مراحل تصویب مناطق خود را طی می کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۱ شهر استان قزوین دارای طرح بازآفرینی بوده و هشت شهر شامل سیردان، معلم کلایه، محمدیه، شریفیه، خاکعلی، بویین زهرا، شال و سگزآباد نیز در مرحله بازبینی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۵ شهر استان ۳۸ محله ناکارآمد وجود دارد، خاطرنشان کرد: میزان بافت های فرسوده استان قزوین یک هزار و ۳۰۰ هکتار است که ۵۰۰ هکتار آن در شهر قزوین قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اضافه کرد: سال گذشته و برای تسهیلات مورد نیاز بافت از محل تبصره ۱۵ سهمیه استان ۱۲۹ واحد بود که این تعداد به ۳۲۵ واحد افزایش یافت و تاکنون نیز ۵۴ مورد این تسهیلات منجر به انعقاد قرارداد و معرفی به بانک شده و ۱۰۲ پرونده نیز در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha