هشدار پلیس فتا در مورد پرداخت بیعانه در سایت های واسط و فروشگاهی

تبریز - ایرنا - رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی نسبت به پرداخت بیعانه در سایت های واسط و فروشگاهی هشدار داد و گفت: مجرمان سایبری با درج آگهی‌های دروغین در نرم افزارهای واسط، کاربران را فریب داده و در ازای ارائه خدمات یا فروش کالا مبالغی را تحت عنوان بیعانه دریافت می‌کنند اما پس از واریز وجه از سوی کاربر، ارتباط خود را قطع کرده و پاسخ نمی‌دهند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر محمدجعفری" تاکید کرد: کاربران برای اینکه در دام کلاهبرداران اینترنتی در سایت‌های خرید و فروش گرفتار نشوند تحت هیچ شرایطی اقدام به واریز وجه به عنوان بیعانه نکرده و به هر کاربری در فضای مجازی اطمینان نکنند.

وی بیان کرد: کاربران در هنگام مراجعه به سایت‌های واسط به هیچ عنوان تحت تاثیر تبلیغات دروغین افراد سودجو قرار نگرفته و فریب پایین بودن قیمت آن کالا را نخورند و حتما از صحت و سقم آگهی مندرج در سایت اطلاع پیدا کرده و بعد اقدام به خرید کنند.

رئیس پلیس فتا استان به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با موارد مجرمانه و مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Fata.gov.ir یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha