۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85560109
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: ملت ایران با ادامه راه شهدا دشمنان را زمینگیر و نابود می کنند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: ملت متدین ایران با ادامه دادن مسیر شهدا و حفظ ارزش های اسلام دشمنانمان را ناامید و زمین‌گیر می کنند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در مراسم هفتمین سالگرد شهید نخبه گیلانی جبهه مقاومت شهید مرتضی حسین پور (حسین قمی) در شلمان لنگرود اظهار کرد: شهدای ما به ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و از همه داشته های خود گذشتند و جان خود را نثار کردند.

وی افزود: ما نیز راه این شهدا را ادامه می دهیم تا دشمنان اسلام و انسانیت سرنگون شوند و همانطور که سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از این مکان وعده نابودی داعش را داده بود، امید است که به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی هم باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین پور بیان کرد: این شهید بزرگوار یک نابغه بود که در جبهه مقاومت در عراق و سوریه رشادت های بسیاری کرد و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

استاندار گیلان ادامه داد: حضور باشکوه مردم نیز در سالگرد شهادت این فرمانده بزرگ نشان می دهد که آنان قدر این شهدا را می دانند و همیشه و همچنان به جمهوریت، اسلامیت و ارزشهای انقلاب و آرمان های امام راحل پایبند هستند.

عباسی خاطرنشان کرد: از مردم گیلان نیز قدردانی کنم که همیشه در همه صحنه های نظام خوش می درخشند و چنین شهدایی را پرورش داده اند که شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از این شهید بزرگوار به عنوان یک فرمانده نابغه یاد می کرد.

به گزارش ایرنا، شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی معروف به حسین قمی ۳۰ شهریور ۱۳۶۴ در شلمان لنگرود چشم به جهان گشود، وی از فرماندهان نظامی ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در سوریه بود که ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ در منطقه تدمر سوریه به شهادت رسید.

شهید حسین پور در سال ۱۳۸۳ وارد سپاه پاسداران شد و از سال ۱۳۹۲ در مناطق درگیری در عراق و سوریه حضور داشت. او از فرماندهان نابغه محورهای عملیاتی «غوطه شرقی» دمشق در سال ۱۳۹۲ بود.

سال ۱۳۹۳ به عراق اعزام شد و جزو اولین افرادی بود که به همراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پدافند بغداد - سامرا شرکت داشت و در فرماندهی عملیات شکستن حلقه محاصره بلد - سامرا نقش داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha