برگزاری همایش ملی حفاظت و جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی

تهران- ایرنا- معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی سازمان امور اراضی کشور از برگزاری همایش ملی حفاظت و جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، چالش‌ها و راهکارها در تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا گودرزی در دومین نشست کارگروه برگزاری این همایش اظهار داشت: تبیین و تشریح پیامدهای خرد شدن اراضی کشاورزی و دستیبابی به راهکارهای عملی و اجرایی برای تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با بهره‌گیری از دیدگاه صاحب‌نظران از جمله اهداف اصلی این همایش است.

معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی سازمان امور اراضی کشور افزود: بررسی موانع اجرای طرح تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار این همایش قرار دارد.

همچنین در این نشست شعار همایش تحت عنوان "تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی" به تصویب رسید.

این نشست با حضور معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی، مدیرکل دفتر ترویج، روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل، مدیرکل دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی، مدیر برنامه‌ریزی و بودجه، معاون حوزه ریاست و امور استان‌ها و نمایندگانی از امور زراعت، امور باغبانی، آب و خاک وزارت جهادکشاورزی، سازمان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، معاونان و کارشناسانی از دفاتر ذیربط سازمان امور اراضی کشور برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha