۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85560147
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ادارات برای بازخورد فعالیت‎‌ها، مشاور رسانه‌ای داشته باشند

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با تاکید بر اهمیت جایگاه رسانه‌ها برای اجرای بهتر برنامه‌ها، گفت: هر اداره‌ای برای بازخورد خوب فعالیت‌ها خود لازم است مشاور رسانه‌ای داشته باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌منش روز سه‌شنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس اظهار کرد: رسانه‌ها با توجه به عملکرد موفق و آگاهی بخش خود جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با قدردانی از همراهی خوب ایرنا در انتشار اخبار حوزه فرهنگی و مذهبی شهرستان، ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی اتاق رسانه و بکارگیری یک کارشناس، همکاری این حوزه با خبرنگاران بیش از گذشته شود.

حجت الاسلام فاطمی‌منش از پیش‌بینی ۴۰ موکب برای پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در گنبدکاووس خبر داد و گفت: از این تعداد پنج موکب همراه با پخت غذاهای محلی توسط برادران و خواهران اهل سنت برپا خواهد شد.

وی افزود: تلاش داریم یک موکب رسانه هم در این مراسم برای انعکاس فعالیت خبرگزاری‌ها و نشریات محلی در حوزه فرهنگی و مذهبی با هدف افزایش آگاهی عزاداران دایر شود.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha