فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه حدود ۳.۷ میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به رسیدگی یکی از شعبات این نهاد به پرونده فروشگاه زنجیره ای به علت عرضه خارج از شبکه گوشت منجمد گفت: به همین منظور این فروشگاه به پرداخت سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده یکی از فروشگاه‌های زنجیره ای برای عرضه خارج از شبکه گوشت منجمد به ارزش ۳۶۷ میلیون ریال در شعبه نهم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده بیان کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یکی از فروشگاههای زنجیره ای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان می توانند موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند تا در سریع ترین زمان بدان رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha