۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 5597
کد خبر: 85560437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاثیر رسانه بالاتر از تجهیزات نظامی است

تبریز- ایرنا- فرمانده یگان ویژه پاسداران آذربایجان شرقی خبرنگاران را نمایندگان افکار عمومی دانست و از خبرنگاری به عنوان شغلی مقدس یاد کرد و گفت: برخی مواقع تاثیر رسانه و خبرنگاری بالاتر از تجهیزات نظامی است.

به گزارش ایرنا، سردار محمد مسرور روز سه شنبه در آستانه روز خبرنگار و نشست صمیمی با اصحاب رسانه با تبریک این روز، اظهار کرد: خبرنگاری و عکاسی شغل مقدسی است و این عزیزان در صحنه های اجتماعی، ورزشی، سیاسی و ... به اندازه یک نیروی نظامی و انتظامی و شاید بیشتر تاثیرگذار هستند.
وی با اشاره به گزارش‌های خبرنگاران از اتفاقات رخ داده در مرز سرزمین‌های اشغالی، افزود: اگر خبرنگاران از این اتفاقات و جنایت‌های رژیم قاتل صهیونیستی گزارش ندهند، نمی‌دانیم که در جبهه مقاومت و غزه چه رخ می‌دهد و بیداری جامعه که امروزه اتفاق افتاده، ناشی از گزارش‌های خبری خبرنگاران است.
سردار مسرور خبرنگاران را نمایندگان افکار عمومی دانست و گفت: خبرنگاران با حضور در صحنه های مختلف جامعه، مشکلات کردم را دیده، شنیده و انعکاس می‌دهند و خواسته‌های مردم را مطالبه می‌کنند. این موضوع در اتفاقات اخیر آمریکا هم دیده شده و دانشجویانی که چند روز در آمریکا اعتراض کردند، اگر خبرنگاران نبودند توسط استعمار بایکوت خبری می‌شد.
وی با تاکید بر اینکه یگان ویژه پاسداران استان آذربایجان شرقی همواره عکاسان و خبرنگاران را در کنار خود دیده‌ است، یادآور شد: رسانه دشمن نمی‌گذارد خدماتی که در مملکت می‌شود، به گوش مردم برسد، برای مثال رسانه‌ دشمن در خصوص یگان ویژه بدبینی ایجاد کرده و یک نیروی خشن شناسانده شده است.

وی افزود: در اروپا و آمریکا برخوردی که نیروهای ضد شورش انجام می دهند، اگر اینجا باشد رسانه دشمن با اغراق به آن می‌پردازد در حالی که این اتفاقات در آن کشورها بایکوت خبری می‌شود.

وی ادامه داد: البته برخورد یگان ویژه با کمترین آسیب همراه است چون تجهیزات یگان ویژه بازدارنده است و کمترین آسیب ایجاد می‌شود، یگان ویژه غیر از واحدهای ضد اغتشاش، واحدهای نوپو و واکنش سریع را هم دارد که آموزش‌های تخصصی دیده‌اند تا با کمترین تلفات عملیات را انجام دهد.
سردار مسرور با اشاره به اتفاقات سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ تبریز با اشاره به اینکه در این اتفاقات تلفات جانی نداشتیم و در آن مقطع رسانه دشمن اقدام به کشته سازی می‌کرد، گفت: غیر از مواردی که ذکر شد، یگان ویژه پاسداران استان آذربایجان شرقی در ماموریت‌هایی که نیروی کمکی لازم بوده کمک کرده‌ و در اتفاقاتی همچون زلزله، یگان ویژه جزو نخستین واحدها است که در صحنه حضور می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha